دل نوشته

خرید بک لینک
مادربزرگ تعریف میکرد:نمک، سنگ بود. برنجِ چلو را ساعتى با نمکسنگ می خواباندیم تا کمکم شورى بگیرد.عکسِ یادگارىِ توى دوربین را هفتهاى، ماهی به انتظار می نشستیم تا فیلم به آخر برسد و ظاهر شود.قلک داشتیم؛ با سکهها حرف می زدیم تا حسابِ اندوخته دستمان بیاید.هر روز سر می زدیم به پستخانه، به جست و جوىِ خط و خبری عاشقانه، مگر که برسد.«انتظار» معنا داشت.دقایق «سرشار» بود.هرچیزیک صبورى می خواست تاپیش بیاید.زمانش برسد.جا بیفتد.قوام بیاید…"انتظار" قدردانمان ساخته بود . دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 11:14

عجب دنیاییست !

در کله پزی ها هم زبان از مغز گرانتر است !
درست مثل جامعه که چرب زبانها از عاقلان ارزشمندترند !
دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: عجب دنیاییست در کله پزی,عجب دنیاییست, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 11:14

در دلم مِهر کسی خانه نکرده ست ؛ بیا ...

خانه خالیست ، نگه داشته ام جــای تو را

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 11:14

جیر جیرکهایک کلمه بیشتر ندارندبا همان یک کلمه هم بی شکچیزی بجز دوستت دارم نمی گوینددیوانه که نیستندکدام حرف را میشودتا صبح بیدار ماندو اینهمه تکرار کرد؟ دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: جیر جیرکها, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 11:14

بعضی آدم ها را نمی شود دوست نداشت آمده اند تا دنیای سیاه و سفیدت را همرنگ لبخندشان کنند و به تو بفهمانند که دنیا هنوز جای خوبی است، برای نفس کشیدن.حتی اگر تمام عمرت را بگردی هم دلیل دوست داشتنی بودنشان را پیدا نمی کنی.نه با عطر خاصی به لحظه های تنهایی ات هجوم می آورند و نه همراه عروسک کوچک آویزان از آینه، برایت یاد آور روز های خوب می شوند.نه صدای شان تکه های دلت را بند می زند و نه رویای قشنگی برایت زمزمه می کنند....اما طور عجیبی هستند.انگار آفریده شده اند تا دوستشان داشته باشیم... تا مهربانی کنند... و برای ثانیه ثانیه ی نبودنشان حسرت و دلتنگی به بار بیاورند. این ها همان آدم هایی هستند که فراموش کردنشان حتی از ضعیف ترین حافظه ها هم بر نمی آید.همان هایی که رسالتشان معجزه ای است برای شب های تاریک و پر تشویش دیگران.حتی اگر سال ها بگذرد از این دیدار، باز هم به گوشه ای از تنهایی ات سرک می کشند و می شوند دلیل کوچک خوشبختی.این آدم ها را نمی شود دوست نداشت، چون برای دوست داشته شدن آفریده شدنعجب انرژي دارند دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: بعضی آدم ها را نمی شود دوست نداشت, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 11:14

شکستن دل، به شکستن استخوان دنده میماند؛

از بیرون همهچیز روبهراه است،

اما هر نفس، درد است که میکشی . .

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: شکستن دل,شکستن دل عاشق,شکستن دل دیگران,شکستن دل مادر,شکستن دل مومن,شکستن دل واقعیت دارد,شکستن دل دختر,شکستن دل تاوان دارد,شکستن دل یتیم,شکستن دل همسر, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:55

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نیستی,نیستی کنارم علیرضا روزگار,نیستی اما هنوزم کنارمی,نیستی دارم دق میکنم,نیستی انگار نیست حواسم,نیستی تو این خونه, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:55

از روی عکسهایشان نشناسید..آدمها

از بی حوصلگی هایشان

از خستگی هایشان

از دلتنگی هایشان

غصه هایشان

عکس نمیگیرند

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: آدمها را بلد نیستم,آدمها را,آدمها را دوست دارم,آدمها را ببخش,بعضی ادمها را نمیشود داشت,ادمها همديگر را پيدا ميكنند,آدمهایی را دوست دارم,آدمهای راستگو,بعضی آدمها را نمیشود داشت,زمان آدمها را دگرگون میکند, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:55

چگونه

به گل سرخی که

در دستانم

منتظر توست

بگویم :

" رفته ای !"

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:55

فکر میکنم این گناهکارانند که راحت میخوابند،

چون چیزی حالیشان نیست و برعکس،

بی گناهان نمیتوانند حتی یک لحظه چشم روی هم بگذارند،

چون نگران همه چیز هستند.

اگر غیر از این بود، بی گناه نمیشدند

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:55

صفحه بندی